• Lucrez in marketing si comunicare dintotdeauna, adica fix de cand am terminat facultatea, anul cu eclipsa totala de soare, 1999 (conexiunea ma ajuta sa-mi amintesc anul ☺);
  • Despre experienta mea, tipurile de clienti si campanii pe care am lucrat, puteti vedea multe detalii pe profilul meu de LinkedIn.
  • In vara lui 2013, printr-o conjuctura de evenimente, m-am hotarat sa am cateva luni sabatice, pe care sa le petrec cu fetita mea, dupa o perioada in care lucrasem intens la agentia la care eram angajata.
  • Am continuat sa lucrez in marcom, pe proiecte de consultanta; in paralel ma tot gandeam la diverse alte afaceri pe care sa le incep. Si am testat o groaza de chestii. Am citit despre o multime de subiecte atat on cat si offline despre subiectele fierbinti: antreprenoriat, start-up, libertate (flexibilitate). Asta, pana cand mi-am facut o introspectie si am suprapus ce stiu sa fac cel mai bine cu ce-mi place cel mai mult sa fac. Si a iesit „marketing” si „sa ajut oameni” (nearticulat).
  • Si cum legea atractiei nu doarme niciodata, tot vedeam in jurul meu si citeam lucruri despre cum oameni cu adevarate talente, care ar prezenta si ajutor pentru altii raman anonimi pentru ca: fie nu stiu sa se marketeze, fie sunt coplesiti de multitudinea activitatilor ce implica o marketare, fie nu au suficienta incredere ca pot monetiza acest dar, fie nu inteleg nimic din marketing si, neavand nici un punct de plecare, renunta.
  • Tot atunci am intalnit pentru prima oara (mi-aduc perfect aminte, era un newsletter de la Robert Kyosaki) termenul de SOLOPRENEUR (am adoptat forma romaneasca SOLOPRENOR), care am stiut imediat si instinctiv ce inseamna, pentru ca era esenta a ceea ce facusem eu in ultima perioada. Tot in aceeasi perioada (si tot legea atractiei) am inceput sa intalnesc destule soloprenoare care aveau nevoie de ajutor pe zona de marketing & comunicare. Si…
  • … atunci s-a facut declickul: era clar ca STIAM CUM SI PUTEAM SA LE AJUT! Cu marketizarea si dezvoltarea afacerii lor! Si asa imbinam cele 2 lucruri de mai sus: ce stiu cu ce-mi place sa fac!
  • Ulterior, cu deformatia profesionala ☺, am identificat acesta nisa de start-up-uri, soloprenori si afaceri mici, misiunea mea fiind: sa-i ajut sa-si marketeze afacerea, astfel incat sa fie vizibili si sa atraga mai multi clienti.
  • Cum cred foarte tare in „1st give, then ask”, am format si o comunitate de soloprenori pe Facebook – She – The Solopreneur – ca un grup suport, schimbare feedback, experiente, cerere ajutor, idei dezvoltare, solutii, parteneriate etc, care sa ajute la dezvoltarea afacerii membrilor grupului. Daca esti curio(a)s(a), te invit sa te alaturi, urmand sa te decizi daca apartenenta la grup iti este utila sau nu.
  • Alte detalii despre mine ar fi ca sunt o gramatico-maniaca, imi plac oamenii care zambesc si cei care nu ezita sa ajute vreun animal blocat intr-un copac (sau care cheama Pompierii pentru asta ☺ ), cei care, indiferent cat de grabiti ar fi, se opresc sa traverseze o batranica strada. Ador bebelusii, cainii (mai nou sunt ok si cu pisicile), imi place sa rad, cant (chiar si fara voce) si sa dansez si (inca) cred in magie! ☺